tirsdag 2. april 2013

I det siste



















#1: Lekedyr på bærtur
#2: Elefanten har funnet et permanent hjem i syskapet
#3: Tulipaner og Fiducia - to favoritter
#4: Jeg tester svart/hvitt i sofaen og er forelsket i puta fra Fine Little Day
#5: Lue etter Gynthers mønster
#6: Påskeliljer i blomsterpotte fra Pantone
#7: Huset på veggen kom fort opp - og fort ned igjen! Feil vegg, feil farge, feil, feil, feil....
#8: Bittelitt påskepynt
#9: Det bygges mye med treklosser om dagen! Kjekt med leker som er morsomt både for lillebror og storebror!


8 kommentarer:

  1. sukk.. bare en ting å si om alle de lekre bildene!
    fint
    fint
    fint!!

    SvarSlett
  2. Så fint innlegg. Liker veldig godt bildene du viser!
    Håper påsken har vært fin!
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg var visst ikke følger, selv om jeg har vært her før, så da la jeg meg til!

      Slett
  3. Så fine bilder - og så fin lue!!

    SvarSlett
  4. Fint billede af dyrerne, hihi.

    SvarSlett
  5. You should take part in a contest for one of the best blogs on the web. I will recommend this site!

    Information
    Click Here
    Visit Web
    Bigpictureclasses.com
    Information

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails