torsdag 24. mai 2012

Sommer i stua

I vinter gikk jeg lei farger i denne delen av stua, men nå er fargene tilbake for fullt! 
Det er jo sommer - og sol! :)


Jeg har sydd 2 nye putetrekk av yndlingstoffene.
Det lilla stoffet blir jeg aldri lei av å se på!


Når det er for varmt til å ha lappetepper over seg,  kan det jo pynte litt opp i sofaen istedet:)



Nå gleder jeg meg til å innføre litt farger ute også! 
Jeg tenker lilla vimpler;)
Men først må det beises, beises og beises litt til....


Ha en fin dag i sola:)



9 kommentarer:

  1. Ja sant det er deilig med denne solen:) vi blir vell oppdatert på uterommet også? Koselig,fin og lys stue! Liker det:) klem fra yvonne.

    SvarSlett
  2. Superkoselig stue;) Alltid så mye fint her inne hos deg, klem W

    SvarSlett
  3. Superflotte puter, det er akkurat sånne sommerlige jeg ønsker å sy til vår nye loftstue. Kos deg i sola.

    SvarSlett
  4. Så sommerfriskt! Du, jeg lurer på hvor sofaen er fra? Jeg er på sofajakt, og jeg likte denne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sofaen er fra Living! Vi er veldig fornøyd med den!

      Slett
  5. Kjempefine puter. Deilig med farger når det er sol og sommer.

    SvarSlett
  6. Det er jo så deilig med masse farger. Lekre puter :)

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig helg.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails