søndag 18. september 2011

Lillegutts rom, del II


Da kan jeg vise frem resten av lillegutts rom!
Jeg er i gang med å lage bildeveggen, men er ikke helt ferdig enda.














Settekasse, kommode, tremus og tretog x 2 er fra loppis/bruktbutikk. Vimpelrekken i taket er klipt ut av forskjellig papir og limt på med vanlig limstift. Kosekroken består av en madrass som er trukket med retrodynetrekk. Putene har jeg sydd selv, bortsett fra den ene som er fra Blafre. Det blå stoffet med astronautene er fra tamo.no. Den blå trekassen er fra Fretex "Jobben". Bildeveggen består av kort og bilder fra ødelagte loppisbøker.

Resten av lillegutts rom kan du ser her.


Ha en fin søndag:)
Her blir det pølsefest!

20 kommentarer:

  1. ååå så fint rom <3
    De putene var kjemmpelekker!!
    ååå så mange fine posters....
    Lillegutt blir nok å digge romet sitt ja :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig rom!! Herlig med gulvplass og myyyk madrass til en liten tass :) Herlig stil du har!!

    SvarSlett
  3. For et herlig barnerom!! Flotte detaljer!
    Sider fra bøker fra min egen barndom også:) Gjorde seg bra på veggen!

    SvarSlett
  4. For en fin lese/kosekrok da!! Bildeveggen blir super, husker godt akkurat det bildet fra Dumboboka. Heldig lillegutt som har så mange fine treleker og bøker! :) Ha en fin søndag! KLEM.

    SvarSlett
  5. Så fint et værelse. Meget meget hyggeligt..:-) Lækkert trælegetøj.
    Kh V

    SvarSlett
  6. Åh, for et utrolig fint barnerom! Virkelig elsker det, helt perfekt.

    SvarSlett
  7. Heihei! Så koselig rom!! Jeg har tilsvarende Fretex kasse i lilla!! Kjempeglad i den =)

    SvarSlett
  8. Utrolig koselig rom du har skapt her:-) Du har en heldig liten gutt som har fått et så gjennomført og flott værelse! Jeg har forsøkt å henge opp småbilder slik du har gjort her (veldig flotte bilder, forresten), på størstegutten vår sitt rom, men de får dessverre ikke henge i fred;-)

    SvarSlett
  9. For et fantastisk flott barnerom!! Akkurat etter min smak - så fargerikt og ekte, massevis av herlige treleker og flotte bilder :)

    SvarSlett
  10. Kjære, søte, snille Sissel! Nå ble jeg så glad! Savner deg også, merker jeg må komme meg tilbake inn i Blogglandia raskere enn straks! Har jo helt gått glipp av alle de vakre innleggene dine i det siste! Fantastiske visittkort og klistremerker, for en god idé å bruke bilder av hekleriene dine! Og takk for tips til sted å bestille fra! Har vært på jakt etter det en stund! Var jo dessuten gøy å se mer av det fine, nye hjemmet deres! Blir jo helt syk, vil også ha så fint hjem! :) Si ifra hvis du er keen på en byttehandel igjen snart, jeg fant myyyye jeg ønsker meg i Eplabutikken din! Hihi! ;) Hvis ikke, må du ikke se bort ifra en bestilling snart! Vi har ikke kommet så mye lengre på det du vet, så er litt derfor det ikke blir så mye blogging også, men satser på at ting går seg til snart! Håper du og dine har det bra! Kos og klem fra meg!

    SvarSlett
  11. Sikke et dejligt drengeværelse! Jeg er især vild med masking tapens anvendelse på væggen:-)

    SvarSlett
  12. Så herlig med så masse fargar! Eg diggar det!

    SvarSlett
  13. HERLIGE detaljer altså! Såå inspirerende, vi har ennå ikke fått dekorert rommet til Lillegutt, bare flyttet alt inn der, hehe. Og jammen fant jeg ikke noe nytt til rommet i dag ;)

    KLEMMER

    SvarSlett
  14. Å så fint! Elsker det! SÅ stilig med vimplene limt i skråtaket :) Og den lille musa, har en nesten lik i gul. Hvor har du fått tak i den? Ah slike ønsker jeg meg flere av. Nei du og du, fint branerom!

    SvarSlett
  15. Hærlige gutterom med masse farge og JA til treleker :-)

    SvarSlett
  16. for et herlig rom!!
    elekser trelekene, kassen og og og.. ;)

    SvarSlett
  17. Dette var fint! Tipper at veslemannen liker seg her! :)

    SvarSlett
  18. Fint rom innredet i glade farger! Det like æ:)

    SvarSlett
  19. Whow! This is such a nice room!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails